wtorek, 21 grudnia 2010

alfabetyczne i gorące życzenia dla wszystkich Dobrych Duchów

Co dom to inny obyczaj i inna tradycja obchodzenia Świąt Bożego Narodzenia. Każdy z nas ma również inny sposób ich odbioru, przeżywania i wartościowania. Jedni cieszą się i radośnie nucą pod nosem kolędy w czasie mielenia maku, robienia ostatnich porządków i wypatrywania prezentów pod choinką. Inni są naburmuszeni, pomstują na Kevina, reklamę Coca-Coli i wszechobecną komercję. Z okazji Świąt chciałabym złożyć tym pierwszym życzenia rodzinnego ciepła, smacznych potraw i pięknej choinki. Tym drugim - w miarę bezbolesnego przeżycia tego przereklamowanego okresu "wzajemnej miłości" i "pokoju na świecie". 
Jest też kilka osób, które chciałabym imiennie wyszczególnić i również życzyć im wszystkiego najlepszego: 

- nieobecnemu Jonaszowi - nie zawsze się odzywam, ale często myślę. Merry Christmas!
- niezastąpionej Justynie - dziękuję Ci, mon chéri, za wszelkie wsparcie, także to kolażowe w postaci tapet i kolorowych papierków. Jesteś "rosą na trawie mej duszy", cytując klasyka. Merci
- upartej Marcie Cz. - za kopa w tyłek i dobry pomysł. Postaram się go nie zmarnować.
- ślicznej Oldze - mojej sławie i chwale, za wsparcie moralne i duchowe oraz za to, że ze mną wytrzymuje. 
- najlepszej z mentorek i nauczycielek Pani Ewie - za miłość do literatury (i nie tylko), którą we mnie tak skutecznie pogłębiła i utwierdziła. (Pamiętam także o urodzinach - sto lat niech żyje Pani nam! Oczywiście w szczęściu i miłości opływając w luksusy, bo nie może być inaczej!)
- mrocznej Paulinie - za "Czarodziejkę z Księżyca" i inne historie, które tak bardzo poprawiają mi nastrój. 
- multi-językowemu (Panu) Radkowi - za moje "Kali umieć, Kali mieć", którego już się nie boję. I jeszcze raz gratuluję!
- odnalezionej niemal cudem po latach Yoasi - cieszę się, że jesteś, nawet tak daleko, moja droga.
- a także Ani G., Adze B., Izie K. i Marcie R.-C. - dzięki za wszystko dziewczyny! 

- oddzielnie chciałabym podziękować również moim dobrym duchom z deviantartu i okolic, za to że są oraz za ich pełne ciepła i dobroci komentarze:

- a na koniec - specjalne życzenia dla Tofta00 - dziękuję Ci bardzo za wszystkie dobre, miłe i mądre słowa, które od Ciebie dostałam oraz za wszystkie rysunki. Nasza znajomość i współpraca daje mi naprawdę dużo radości. Oby trwała jak najdłużej.

Życzę Wam wszystkim potrójnego pakietu "szczęścia, zdrowia i radości" oraz przede wszystkim kogoś, kto swoim uśmiechem zawsze sprawi, że noc będzie trochę mniej mroczna a chłód mniej dokuczliwy. Wesołych Świąt kochani!

kolaż 179 (rysunek - Toft00)

4 komentarze:

  1. w tę zimową noc
    Twoje "dziękuję" Zuzanno rozjaśnia mrok
    serce rozgrzewa

    Wesołych Świąt Zuzanno, :)
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kochany Orzełku, dziękuję bardzo za miłe słowa;*
    Tobie również przesyłam najserdeczniejsze życzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, Susan, wzruszyłaś mnie bardziej niż Auschwitz i prawie tak jak syna mego na świat przyjście, Ty to potrafisz zagrać na sentymentu nucie staremu belfrowi.Życzę Ci , żebyś była taka jak przedwczoraj i wczoraj, w te Święta i zawsze, bo jesteś nie z tej ziemi, a skąd - to ja już sobie łamię głowę od lat i nic. Zostań taka i dalej rób na mnie wrażenie.Wesołych Świąt dla Ciebie i dla Twej zacnej Rodziny
    Radek

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje moja droga :) w dzisiejszym świecie, pełnym pędu, gdzie słowa rzuca się od tak, Twoje parę prostych słów są ciepłym powiewem :)
    mam nadzieje,że w następnym roku jeszcze bardziej i więcej będzie Ci grać w duszy a owe dźwięki pięknie przelejesz na papier :)

    OdpowiedzUsuń